نقد درامد یوتیوبر ها
همه ما یوتیوب را می شناسیم. این شبکه اجتماعی در سال 2005 تاسیس شد و خیلی زود به یکی از محبوب ترین کانال های پخش ویدئو تبدیل شد. این شبکه در کشورهای خارجی بسیار محبوب است و با وجود لو رفتن، در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. بسیاری از مردم آن را به عنوان یک منبع سرگرمی می بینند. اما سال هاست که به دلیل بازدیدکنندگان زیاد، یک ابزار بازاریابی عالی بوده است. جالب اینجاست که 55 درصد از بازاریابان آمریکایی از یوتیوب به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنند و این عدد کمی نیست! بنابراین، تبدیل شدن به یک یوتیوبر می تواند درآمد زیادی به همراه داشته باشد.
در واقع، یوتیوببرها مدیون فعالیتهای حرفهای خود در یوتیوب هستند. کمدین ها و گیمرها بزرگترین تأثیرگذاران یوتیوب در لیست برترین یوتیوبرهای جهان هستند. البته محبوبیت و محبوبیت یوتیوبرها نیز میلیون ها دلار درآمد برای آنها به همراه دارد.
وقتی تعداد بازدیدهای ویدیوها و ویدیوها در یوتیوب افزایش می یابد، افراد زیادی محتوای شما را می بینند، از جمله صاحبان شرکت های بزرگ و شرکت هایی با مارک های معروف، و بنابراین صاحبان برندها یوتیوب را جایی می یابند که می توانند محصولات را پیدا کنند و خدمات شما را به آنها نشان دهند. مخاطب شما
در واقع، قرار دادن چنین محتوایی در یوتیوب میتواند بسیار فراتر از یک تبلیغ ساده باشد و نتایج بسیار مفیدی را به همراه داشته باشد که منجر به بازگشت سرمایه برای صاحبان مشاغل میشود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نقد درامد یوتیوبر ها به وب سایت پیشرو پرداخت مراجعه کنید.
برچسب: ،